v.v. Rijen omarmt het meisjes/vrouwenvoetbal - al jaren!

De tijd dat voetbal alleen iets voor mannen was, is al lang voorbij. Vrouwen(meisjes)voetbal is een snelgroeiende sport en heeft grote potentie. En kijk eens hoe benaderbaar de voetbalsters zijn vergeleken met de mannen. Hoe vrolijk de sfeer in de stadions en op de velden, hoe zeldzaam schwalbes en ander wangedrag op het veld. Inderdaad, in die opzichten is vrouwenvoetbal een verademing.

Onze ervaring is dat meisjes en vrouwen minstens net zo veel plezier beleven in het voetbal als jongens en mannen. Het spelplezier kan aanstekelijk werken, waardoor ook vriendinnen zich aanmelden. Dit komt de sfeer bij v.v. Rijen ten goede. Voetballen is leuk voor iedereen, voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven. Met andere woorden:

Voetbal is om van te houden.

Bij v.v. Rijen is het ledenaantal onder vrouwen de afgelopen jaren behoorlijk gegroeid. Ook komend seizoen (2019-2020) is er een senioren dameselftal actief. Doorstroming vanuit de jeugd i.c.m. nieuwe aanmeldingen leert dat v.v. Rijen volgend seizoen maar liefst 25 dames in wedstrijdverband kan laten voetballen.

Lijkt het jou ook leuk om met je vriendinnen en andere meiden een balletje te trappen? Neem dan – voor meer informatie – contact op via e-mailadres: vereniging@vvrijen.nl

Of: laat je eens bijpraten door één van onze speelsters, maar wees en voel je vooral erg welkom. Iets waar wij als club elke week ons uiterste best voor doen.

v.v. Rijen nodigt je van harte uit om volgend seizoen ook de “kicksen” aan te trekken.

Dus “kop” hem erin!

Verenigingszaken v.v. Rijen