• De wedstrijdbal

Is "exposure" voor uw onderneming belangrijk? Maar wilt u geen verdere verplichtingen bij v.v. Rijen? Dan is het sponsoren van een wedstrijdbal de beste oplossing. U kunt namelijk de wedstrijdbal van een competitie thuiswedstrijd van v.v. Rijen-1 sponsoren.
    Gedurende het hele seizoen prijkt uw bedrijfsnaam dan op één van de aangewezen plaatsen in de kantine. Voorafgaand aan de wedstrijd zorgt de "Club van 100" ervoor dat uw bedrijfsnaam extra aandacht krijgt in de kantine en dat uw bedrijfsnaam wordt omgeroepen. Zo weten alle bezoekers dat u de balsponsor bent! Tijdens de wedstrijd wordt u van een "hapje en drankje" voorzien. De kosten ervan bedragen slechts € 75,00
    Interesse? Stuur dan een e-mail naar: clubvan100@vvrijen.nl

Balsponsoring elftal zoon/dochter?
    Leest u deze tekst als ouder, verzorger, opa of oma? U wilt graag de wedstrijdbal voor het elftal van uw kinderen of kleinkinderen sponsoren? Dat kan natuurlijk ook.
    De wedstrijdbal voor u als particulier kost € 25,00. De wedstrijdbal wordt door v.v. Rijen aangeschaft en de rekening wordt op uw naam gezet. Het voordeel is dat u de wedstrijdbal aan de spelers en elftalleiding kunt overhandigen. Door het sponsoren van de wedstrijdbal bij thuiswedstrijden, kunt u het elftal van uw kinderen/kleinkinderen een "voetbalhart" onder de riem steken.
    Na afloop van de wedstrijd is én blijft de wedstrijdbal wel eigendom van v.v. Rijen.
    Met de opbrengst van de wedstrijdbal helpt ook u v.v. Rijen zich verder in haar voetbalactiviteiten te ontwikkelen.

Bent u voornemens om een wedstrijdbal te sponsoren, stuur dan een e-mailbericht naar facilitair@vvrijen.nl Aandachtspuntje; het kan natuurlijk voorkomen dat er al een balsponsor is voor een bepaalde wedstrijd. In dat geval er s.v.p. rekening mee houden dat er een wachtlijst kan zijn.

Voor vragen kunt u terecht bij één van genoemde e-mailadressen.