• G-voetbal bij v.v. Rijen

Bij v.v. Rijen zijn we bijzonder trots op onze G-afdeling, die onlosmakelijk verbonden is met de club en al jaren niet meer is weg te denken. Onze G-spelers genieten wekelijks van de trainingen en de wedstrijden en hebben de afgelopen jaren mooie resultaten geboekt o.a. met diverse kampioenschappen.
    Het uitgangspunt bij v.v. Rijen is dat elke G-voetballer als individu wordt benaderd met zijn of haar specifieke mogelijkheden om voetbal te spelen, maar dat de sociale contacten een erg belangrijke rol kunnen innemen. Elke G-speler heeft een eigen benaderingswijze en een eigen manier van omgang. Plezier in het G-voetbal staat bij ons voorop. Maar dat betekent ook dat er een erg belangrijke taak is weggelegd voor ouders/voogden en begeleiders; zij kennen deze spelers tenslotte als geen ander. Meedenken, meehelpen is ook hun verantwoordelijkheid.
    Ben jij, of ken jij iemand met een beperking die wel heel graag wil voetballen? Neem dan contact op met: g-voetbal@vvrijen.nl Je ontvangt daarna op een zo kort mogelijke termijn een uitnodiging voor een gesprek.

Weer of geen weer: "Ons G-team is er altijd".

Typische herfstavonden. Stromende regen. Een guur windje. Onverwachte kou. De overgang van zomer naar herfst kent geen medelijden. Veel mensen blijven daarom thuis. Voetbaltrainingen worden afgelast. Maar de enthousiaste G-voetballers van v.v. Rijen trainen gewoon door.
    Sterker nog: op dit soort avonden zijn deze teams op haar best en spatten de vonken ervan af op het veld. En dat allemaal onder de bezielende leiding van o.a. André Tavenier.
    Kom eens een keer een kijkje nemen bij een G-voetbalwedstrijd of toernooi. De agenda van de te spelen wedstrijden vind je op deze website onder G-voetbal.