• Uitschrijven

Jammer dat we je zien vertrekken. We hopen in ieder geval dat je het bij v.v. Rijen naar je zin hebt gehad. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn geweest dan kun je dat in dit formulier nog kenbaar maken.
    Het beĆ«indigen van een lidmaatschap van v.v. Rijen kan uitsluitend door een e-mailbericht te verzenden naar ledenadministratie@vvrijen.nl. Je zult dan afgemeld worden bij de KNVB en de incasso zal aan het einde van het lopende seizoen worden stopgezet.

Let op! Mondelinge afmeldingen worden niet in behandeling genomen. Aan mondelinge afmeldingen kunnen dus ook geen recht worden ontleend.
    Afmeldingen dienen evenals overschrijvingen voor 1 juni binnen te zijn, zodat hier rekening mee kan worden gehouden bij het maken van teamindelingen voor het volgende seizoen.

Vul alstublieft je gegevens duidelijk in. Na inzending ontvang je een bevestiging van onze ledenadministratie.

Let op! Een uitschrijving is pas definitief als aan alle uitstaande verplichtingen (bijv. betaling contributie, boetes, inleveren kleding) is voldaan.