Welkom bij v.v. Rijen
    Voetbal is top. Voetbal is een teamsport en is er voor iedereen.

Voor jong én oud!
    v.v. Rijen is een voetbalclub met ruim 1100 leden en al meer dan 90 jaar een begrip. Of je 4 of 84, bent; iedereen is bij ons van harte welkom. Met onze activiteiten zetten we jong én oud in beweging en dragen daarmee bij aan een actieve en gezonde leefstijl. v.v. Rijen is een vereniging waar gezelligheid en voetbalprestaties elkaar goed in evenwicht houden. Winnen is leuk, maar gaat niet ten koste van de gezelligheid en het plezier in het voetbal.

Plezier is net zo belangrijk als prestatie.
    Elk lid speelt op zijn/haar eigen niveau in een team. Indien mogelijk houden we rekening met individuele wensen, maar leidraad in deze is het voetbalbeleidsplan. Als v.v. Rijen vinden we dat elk lid evenveel aandacht zou moeten krijgen. Hier houden we ook constant rekening mee.

Kenmerk
    Kenmerkend voor v.v. Rijen is de hechte band die zij heeft met alle betrokkenen. Wij vinden het erg belangrijk dat zowel spelers als ouders zich thuis voelen bij de club. Naast het voetballen en trainen zijn er nog veel meer activiteiten voor jeugd, senioren, vrijwilligers en ouders. Denk aan activiteiten als het kampeerweekend; een jaarlijks terugkerend fenomeen waarbij het hele weekend leuke activiteiten worden georganiseerd. Verder zijn er o.a. het oliebollentoernooi en Ad Maas Memorial, de kaartavonden en vrijwilligersavonden. Deze avonden zijn niet alleen voor leden of vrijwilligers maar voor iedereen die de weg naar onze kantine weet te vinden. Al was het alleen maar om onze kantine te zien; een plek waar mensen blij van worden van wat ze daar kunnen eten en drinken; door velen al bestempeld als een tweede huiskamer.

Kortom
    v.v. Rijen is een sportieve en gezellige club met veel oog voor het individu. Voor veel mensen is voetbal ook een hobby. Een manier om sociale contacten op te doen en te onderhouden. In onze visie gaan presteren en plezier echt hand in hand. Kom eens een kijkje nemen op de zaterdag of zondag en ervaar zelf de manier waarop wij het voetbal beleven.

Laat je eens bijpraten door iemand van het bestuur of één van onze vrijwilligers, maar wees en voel je vooral erg welkom. Iets waar wij als club elke week ons uiterste best voor doen.

Welkom bij v.v. Rijen!
    Bestuur v.v. Rijen