• vv. Rijen ontvangt geld als er online wordt gekocht bij ruim 300 winkels, waaronder Bol.com, Wehkamp, Zalando en Booking.com en ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl of een restaurant reserveert via Dinnersite.nl ontvangt v.v. Rijen daar geld voor.
    Waarschijnlijk koop of reserveer jij ook wel eens iets online en kun je de club dus helpen.
    En wat helemaal fantastisch is: het kost jou geen cent extra!
    Herhaling en bewustwording is natuurlijk heel belangrijk.

Help ons aan meer inkomsten. Want als ieder lid, supporter, familielid of vriend van onze vereniging, voordat zij bij een webwinkel bestellen, naar onze website gaat wordt het sponsorbedrag hoger.
    Elke aankoop bij één van deze bedrijven levert onze vereniging een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.
    Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via onze webpagina op SponsorKliks kan je terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering de verenigingskas geld oplevert.
    Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Namens v.v. Rijen alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Klik op onderstaande afbeelding om naar de Sponsorkliks-pagina te gaan en selecteer daar de winkel naar keuze.